[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 20 Lut 2006, 08:46:19 CET

Marcin Skocz napisał(a):
> Drodzy Druhowie, paragraf można zapewne na wszystko znaleźć, pytanie
> tylko czy to aby naprawdę jest dobre?
> Na pewno walka w kisielu nie była bystrym pomysłem organizatora biegu,
> ale skąd od razu podejrzenie o pedofilię? Z tym podejrzeniem należy
> ostrożnie, bo jest wyjątkowo samoprzylepne...
> Z mojego punktu widzenie sprawa wygląda na taką z gatunku "myśleliśmy
> że to będzie fajna zabawa..." I nawet jeśli jest to głupie i warte być
> może napiętnowania, to zaiste dziwne, że Druhowie tak od razu o
> pedofili..
Dokładnie. Na prawdę nie przesadzajmy. Jak mówiłem głupie to trochę, ale
do pedofilii temu daleko. OCzywiście wyobrażam sobie wersję gdzie pięciu
obleśnych "druchó boruchów" gapi się na dwie dwunastolatki w kusych
tshirtach przewracające się w kisielu i pejczem zaganiające je kiedy
tylko chcą wyjść, ale mam niejasne wrażenie, że wyglądało to "trochę"
inaczej :P

A kwestii głupiego programu już na pewno nie da zlikwidować się ani
straszeniem, ani nakazami, ani instrukcjami :]