[Czuwaj] co dalej???

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pon, 20 Lut 2006, 11:13:30 CET

| Wiem, ze duza czesc instruktorow jeszcze tego nie dostrzega i co wiecej
nie
| widzi w tym problemu. Jednak od dluzszego czasu obserwuje, jak nasza
| organizacja po prostu umiera. ...

O rety! Daj spokój z takim tonem na początek tygodnia i to przed DMB!
Bardzo nie lubię takiego generalizowania, bo to, jak jest z harcerstwem,
zależy od środowiska, a ściślej od nas, którzy te środowiska tworzą.

Ja na przykład mam zupełnie dobry humor, bo:
* właśnie skończyliśmy w hufcu kursy drużyowych i phm. - i wynika, że mamy
super przyszłościową, fajną kadrę
* ze spisu wyszło, że powiększyliśmy się z 1384 na 1240 osób
* na marzec mamy 16 chętnych na KSI
i tak dalej...

To naprawdę zależy od środowiska, więc bardzo proszę nie dołować innych,
którym się chce, i którym wychodzi!!!
GC