[Czuwaj] co dalej???

Rafał kmccoy w konto.pl
Śro, 22 Lut 2006, 15:05:32 CET

On Tue, 2006-02-21 at 08:53 +0100, Michał Górecki wrote:
> Może czas z niej zrezygnować? :)

Wolałbym nie. Owszem, można bez, ale 'z' lepiej to wygląda i nabiera to
jakiegoś sensu nawet.

> Ja będę prowadził pewnie w tym roku trzeci z rzędu obóz żeglarski.
> Harcerski. Jest świetnie. I nie potrzebujemy do tego specjalności
> żeglarskiej :)

Zrezygnowac i ja byłem gotów. Rok temu. W połowie sierpnia, utwierdziłem
się jednak w zdaniu, że czarter to nie to samo co pewna 'własność'
sprzętu, który się posiada, a który można wykorzystać jeszcze na lądzie
do pracy metodycznej - wychowawczej. Tego ze sprzętem czarterowanym nie
zrobisz tak łatwo.

> Choć uważam, że akurat na specjalność ma całkiem niezłą metodykę. W
> przeciwieństwie do innych :]

Aaa widzisz... Może więc przekwalifikujecie się? ;)

Pozdrawiam
Rafał

--
----------- SUPER CENY NA DOMENY -----------
 .pl - 19 zl, .com.pl - 15 zl, reg - 4 zl