[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 20 Lut 2006, 11:17:25 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> A kto uzyl slowa "pedofilia"? Ani Rafal ani ja takieglo slowa nie uzylismy.
> Napietnowalismy tylko fakt, ze można zmuszac kogos do takiej zabawy oraz
> stwierdzenie, ze nikomu nic nie można zrobic za taka czynność.

No to prokurator się narobi. Bo ja jeszcze słyszałem o łamaniu prawa
dziecka do snu (warty nocne), zmuszaniu do ubierania się kiedy tego nie
chce (alarm mundurowy), czy wogóle zmuszaniu do brania udziału w innych
zajęciach, podczas gdy dziecko chce co innego (pogadać z koleżanką,
dłużej pospać albo wziąć udział w dyskotece).

:)

Tomek, trochę realizmu harcerskiego.
Powtarzam - to jest kwestia bzdurnego programu i może głupiego pomysłu
kadry, ale na pewno nie sprawa dla prokuratora.
Za podwędzenie cukierka też nie strzela się w łeb.