[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 20 Lut 2006, 12:53:46 CET

Rodzicow uprzedzamy, ze będą warty, cisza nocna, alarmy mundurowe i zajecia
programowe.
Ciekaw jestem kto uprzedza rodzicow, ze będzie walka w kisielu dla 12-latek.
Jeśli nikt, to dlaczego? Skoro niczym się nie rozni?

NIGDY nie organizowalem na obozach walk dziewczat w kisielu, czy nawet w
blocie. Uwazam, ze to odchyl od normy.

TG.