[Czuwaj] pytanie o Charykowy

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pon, 20 Lut 2006, 22:26:14 CET

Ze swojej strony serdecznie polecam.
Nie wiem jak w tej chwili wygladają warunki mieszkalne. Ale ścieżki
edukacyjne i rózne takie programy przyrodniczo-ekologiczne mają super! Z
całą pewnością i głębokim przekonaniem poleciłbym zielonym szkołom.

Zubek, co to kilka razy z przyjemnością gościł w Funce.

P.s. Swego czasu zabrałem do Funki swojego przyjaciela, dziennikarza ze
specjalnością ekologiczną - był szczerze zachwycony.

----- Original Message -----
From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 20, 2006 8:48 PM
Subject: [Czuwaj] pytanie o Charykowy

Nauczycielka w szkole mojej córki, wiedząc, że jestem instruktorem
harcerskim, zapytała czy wiem jakie są warunki w Harcerskim Centrum
Edukacji Ekologicznej Funka nad jeziorem Charzykowy. Ja coś tam
słyszałem, ale szczegółów nie znam. Czy ktoś z listowiczów, pewnie
szczególnie z ZHP ma jakieś świeże spostrzeżenia? Nauczycielka ta
zamierza tam udać się z klasą na zajęcia w ramach tzw. zielonej
szkoły.
Info proszę na priv. Z góry składam podziękowania! :-)

20.02.2006, 20:44
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
1 ŁDH "Młody Las" Łuków
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl