[Czuwaj] pytanie o Charykowy

magister w ghostbusters.futuro.info.pl magister w ghostbusters.futuro.info.pl
Wto, 21 Lut 2006, 00:17:55 CET

byłem w Funce dwa razy z drużyną i to co zauważyłem, to że "poziom
zwiedzania" BARDZO zależy od tego jaki Wam się trafi przewodnik. Raz
mieliśmy za przewodnika badzo dobrego ornitologa, a drugim razem chyba
jakiegoś siłą zaciągniętego tam studencinę który minął się z
powołaniem i widać było że ma nas głęboko w nosie.

pozdrawiam
magister

pJ> Ze swojej strony serdecznie polecam.
pJ> Nie wiem jak w tej chwili wygladają warunki mieszkalne. Ale ścieżki
pJ> edukacyjne i rózne takie programy przyrodniczo-ekologiczne mają super! Z
pJ> całą pewnością i głębokim przekonaniem poleciłbym zielonym szkołom.

pJ> Zubek, co to kilka razy z przyjemnością gościł w Funce.

pJ> P.s. Swego czasu zabrałem do Funki swojego przyjaciela, dziennikarza ze
pJ> specjalnością ekologiczną - był szczerze zachwycony.

pJ> ----- Original Message -----
pJ> From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
pJ> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
pJ> Sent: Monday, February 20, 2006 8:48 PM
pJ> Subject: [Czuwaj] pytanie o Charykowy

pJ> Nauczycielka w szkole mojej córki, wiedząc, że jestem instruktorem
pJ> harcerskim, zapytała czy wiem jakie są warunki w Harcerskim Centrum
pJ> Edukacji Ekologicznej Funka nad jeziorem Charzykowy. Ja coś tam
pJ> słyszałem, ale szczegółów nie znam. Czy ktoś z listowiczów, pewnie
pJ> szczególnie z ZHP ma jakieś świeże spostrzeżenia? Nauczycielka ta
pJ> zamierza tam udać się z klasą na zajęcia w ramach tzw. zielonej
pJ> szkoły.
pJ> Info proszę na priv. Z góry składam podziękowania! :-)

pJ> ------------------
pJ> 20.02.2006, 20:44
pJ> ------------------
pJ> Pozdrowienia,
pJ> phm. Piotr Giczela HR
pJ> 1 ŁDH "Młody Las" Łuków
pJ> piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl

pJ> --
pJ> Grupa dyskusyjna Czuwaj
pJ> Czuwaj w listy.czuwaj.net
pJ> http://listy.czuwaj.net/mailman/listinfo/czuwaj
pJ> Aby zrezygnowac z subskrybcji wyslij list na adres
pJ> Czuwaj-request w listy.czuwaj.net o temacie unsubscribe

--
Best regards,
 magister                            mailto:magister w ghostbusters.futuro.info.pl