[Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Czw, 23 Lut 2006, 07:31:05 CET

Druhu...a jak będę celował w oko, to będzie dobrze? Zabiję na miejscu?

Druhu...a ja mam taki pomysł: karabiny maszynowe ustawmy na wzgórzu, to
będziemy mieli większe pole rażenia, więcej się wrogów ustrzeli!

Druhu...a od ilu lat można już pójść do wojska? Łeeee od 18? A przynajmniej
buty czyścić, to nie można wcześniej? Już sie nie mogę doczekać jak dadzą mi
karabin do ręki!

Dopisałem kilka tekstów, bo zdjęcia są nieme...na pewno trochę przerysowałem,
ale jakie rozmowy mogą prowadzić harcerze podczas takich zajęć?

http://www.baszta.vhv.pl/galeria/displayimage.php?album=112&pos=21

Niektóre zdjęcia wyglądają jak rodem z Wordl Press Foto z podpisem: Młodzi
bojówkarze fundamentalistycznej organizacji religijnej.

Czy tylko mnie to razi?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"