Re: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 08:56:06 CET

Marcin Bednarski napisał(a):
> Druhu...a jak będę celował w oko, to będzie dobrze? Zabiję na miejscu?
>
> Druhu...a ja mam taki pomysł: karabiny maszynowe ustawmy na wzgórzu, to
> będziemy mieli większe pole rażenia, więcej się wrogów ustrzeli!
>
> Druhu...a od ilu lat można już pójść do wojska? Łeeee od 18? A przynajmniej
> buty czyścić, to nie można wcześniej? Już sie nie mogę doczekać jak dadzą mi
> karabin do ręki!
>
> Dopisałem kilka tekstów, bo zdjęcia są nieme...na pewno trochę przerysowałem,
> ale jakie rozmowy mogą prowadzić harcerze podczas takich zajęć?

> [...]
Nie, nie tylko ciebie.
Ale znowu będzie, że jesteśmy paskudnymi pacyfistami :]

Dla mnie TO JUZ NIE JEST HARCERSTWO. O tyle gorzej, że to drużyna z
mojego hufca...

Nie oceniam obiektywnie działalności drużyn proobronnych, bo jak wiecie
nie jestem ich fanatykiem mówiąc delikatnie. Ale z tego co wiem
celowanie z broni do ludzi jest czymś czego ZAWSZE trzeba unikać.A
widoczny na zdjęciu przyboczny (w drzwiach) wcale nie reaguje, tylko sam
wkracza z giwerą do akcji. Masakra.

I co dalej? Pewnie tradycyjnie nic. A może jakieś systemowe rozwiązanko? :]

g00rek

P.S. Jak wrócę do domu to przyślę kilka cytatów z BP na tę okazję.