RE: [Czuwaj] Pif, paf,tratatatatata...nie żyjesz !!!

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 23 Lut 2006, 09:50:29 CET

Mysle, ze można napisac poradnik... :-)

A może powinna powstac jakas grupa harcerskich hakerow, która na wzor
GreenPeace wlamywalaby się na takie serwery i blokowala ich zawartosc
wstawiajac w to miejsce kwiatki i serduszka. :-)

Wiem, ze niektórych razi bron w rekach mlodych ludzi, ale czym takie zajecia
roznia się od paintball-u (czy jak się to pisze)?

Czy poczatki skautingu i harcerstwa nie polegaly m.in. na nauce poslugiwania
się bronia? Czy w czasie II w.sw. harcerze nie strzelali do ludzi? Wiem, ze
w obronie Ojczyzny i Polskosci, ale może Ci mlodzi ludzie, tez tak na to
patrza?

Jestem zwolennikiem poszukiwania roznych form pracy. Dlaczego nie razi
strzelanie z luku, czy wiatrowki, a pozowanie do zdjec z bronia już tak? A
może nauka samoobrony tez jest zla, bo może kojarzyc się z agresja i być zle
wykorzystana?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl