Re: [Czuwaj] Pif, paf,tratatatatata...nie żyjesz !!!

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 23 Lut 2006, 10:21:21 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Wiem, ze niektórych razi bron w rekach mlodych ludzi, ale czym takie
> zajecia roznia się od paintball-u (czy jak się to pisze)?
>
> Czy poczatki skautingu i harcerstwa nie polegaly m.in. na nauce
> poslugiwania się bronia? Czy w czasie II w.sw. harcerze nie strzelali do
> ludzi? Wiem, ze w obronie Ojczyzny i Polskosci, ale może Ci mlodzi ludzie,
> tez tak na to patrza?
>
> Jestem zwolennikiem poszukiwania roznych form pracy. Dlaczego nie razi
> strzelanie z luku, czy wiatrowki, a pozowanie do zdjec z bronia już tak? A
> [...]

Stosuje taka metode, ze jesli ktos mi zadaje pytania, na ktore (jako dla
instruktora) odpowiedz powinna byc oczywista, to mowie mu: - A sprobuj
najpierw odpowiedziec sobie sam na te pytania. Jesli ktos tobie zadalby
takie pytania,to cobys odpowiedzial?
W wiekszosci przypadkow odpowiedzi sa wlasciwe (z punku patrzenia metodyki
harcerskiej).

Wiec tutaj tez pozwole sobie zastosowac ten sam mechanizm:
- Sprobuj Tomku odpowiedziec sobie sam, na postawione pytania. :)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP