[Czuwaj] Re: Pif, paf,tratatatatata...nie żyjesz !!!

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 23 Lut 2006, 10:46:54 CET

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (10:36:29) można przeczytać:

> jaki poradnik masz na myśli?
> bo na razie w ZHP są dwa, których nie ma,
> -tłumaczenie poradnika brytyjskiego
> -poradnik opracowany przez zespół Anny Poraj
> czy miałeś na myśli, któryś z nich
> jeżeli chodzi ci o ten drugi, to napisz konkretnie co jest tam bezsensowne.

> Marcin Wojtczak

Nie wchodzę w szczegóły, bo nie czytałem ani jednego, ani drugiego
poradnika, bo jak sam piszesz ich jeszcze nie ma. Opieram się jedynie na tym,
co przeczytałem w dyskusji, którą bacznie śledziłem na Czuwaju. A dyskutanci
przezentowali przynajmniej część zapuisów z jakichś poradników. Nie
wiem z którego: pierwszego czy drugiego. Dość, że w moim odczuciu były
to porady bezsensowne (np. zakaz gier kontaktowych, zakaz przebywania
sam na sam z podopiecznym itp.). Użyłem tu sformułowania "poradnik"
symbolicznie.
Jeśli któryś z przygotowywanych materiałów jest super i w dobry sposób
rozwiązuje problem nakreślony chociażby w dopiero co zakończonej
internetowej debacie, to ja z miejsca przepraszam autorów za swe
uogólnienie. Myślę jednak, że z formalnymi przeprosinami zaczekam do
chwili, gdy będę mógł ów dokument przeczytać.

23.02.2006, 10:45
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl