RE: Re[2]: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 23 Lut 2006, 12:59:44 CET

Mam propozycję - znam komendanta tego szczepu, to świetny instruktor (jest
zresztą zapisany na czuwaja). Wielokrotnie jeździłem z nim na obozy, zawsze
oceniałem Jego pracę bardzo wysoko.
Daleki byłbym więc od oceniania pracy tej drużyny, tylko i wyłącznie pod
kątem tych zdjeć (które jednakże uważam za niewłaściwe i niefortunne).

Sam posiadam (hehe) kilka zdjęć z karabinem maszynowym, granatnikiem czy
innym złomem.  Większość z nas przeżywała okres fascynacji militariami
(prawda g00?), wplatając to mocno w prace drużyn. Nie zawsze z odpowiednią
świadomością. :/
Oczywiście istnieje granica (którą na pewno tutaj przekroczono), jednak
jestem przekonany, że sprawę załatwi szczera rozmowa.

--
s00hy