Re[2]: [Czuwaj] znów piszą o ZHP i pedofilii

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Pią, 24 Lut 2006, 00:26:13 CET

Witaj Tomku,

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (22:35:41) można przeczytać:

> Pisali i pisali a słyszłem ze dzis wyszedł ostatni numer dziennika! Jak
> tak
> dalej podzie to po paru aferkach zostanie tylko TV kurier !

Trzy dni temu pojawiła się informacja o tej decyzji w serwisach dla
dziennikarzy...

Co miałeś na myśli pisząc, że po aferkach zostanie tylko TV Kurier

w sumie to mialbyc taki zart jak przeczytałem o pomysle jedynie slusznej
partii na temat rady etyki mediów i wypowiedz jednego z liderów opozycji ze
paria zostwi tylko program telewizyjny w gazetach, to w naszej sytuacji kto
wie czy to nie jest zly pomysł miec tak ze dwie osoby w radzie ! Nie dosc ze
dwa miejsca pracy dla instruktorów to zaoszczedzilibysmy kupe wstydu i
wydatków na czuwaja ! ( tak naprawde to tak do konca nie mysle)
Tak naprawde mnie wkurza ze teraz jak gdzies ide cos zalatwic to padaja
roznego rodzaju niestosowne pytania, stad mimo wszystko podswiadomie a moze
swiadomie ucieszylem sie z likwidacji dziennika bo na 1678 przypadków
ujawnienia pedofilii w polsce mamy juz 3 przypadek u nas a dziennik jakos o
innych za wiele nie pisal a jak słusznie rafał zauwarzył ze dziennikarze
zostaja w agorze to na tym sie moze nie skonczy, fajnie ze szykujemy jakies
nowe zasady postepowania ale gdy nie bedzie woli choc jednego srodowiska do
ich stosowania lub bedzie panowala zmowa milczenia ze nie ma problemu, to
znowu wszyscy dostaniemy. Żarty o alkoholu i słuzbowych maluchach (fiatach
126p) potrafie jakos zniesc ale ten temat potrafi zwalic z nog.

Tomasz Łebek