Re: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 16:11:13 CET

Jacek Garboliński napisał(a):
> [JG]================================
> Chciałem powiedzieć Michał, że jesteś okropny ... niedawno prowadziłeś
> kampanię w północnopraskim hufcu na rzecz Wigierczyków jako patrona hufca -
> nie z kim innym tylko właśnie z Magistrem i nie przeszkadzało Ci, że
> magister jest "militarny", choć wszyscy w hufcu o tym wiedzą, a teraz ....
> ech, szkoda słów.
> I to dzień po DMB ...

Garbol!

To nie jest wystąpienie przeciw militaryzmowi. Jak wiesz nie jestem
fanem militaryzmu, a raczej puszczaństwa, ale staram się być tolerancyjny.

CELOWANIE W GłOWĘ PRZEZ 13 LATKA BRONIą Z ZAłOżONYM BAGNETEM nie mieści
się  mojej tolerancji. Przepraszam. Taki mało tolerancyjny jestem.

Uważam (choć kiedyś uważałem inaczej), że specjalność ta ma pozytywne
aspekty, jeśli dobrze się ją prowadzi. Podpisuję się rękoma i nogami pod
artykułem Tomka Nowaka ktory ukazał się kilka czuwajów wstecz mówiący o
tym co mieści się w specjalności proobronnej a co na pewno nie i co się
przyda ewentualnie w wojsku, a co nie.

Protestuję przeciwko przekształcaniu ZHP w Strzelca, choć myślę, że
nawet tam coś takiego nie jest zbyt dopuszczalne (może się mylę).

Tomek: Nie masz racji z paintballem, ma on zupełnie inną genezę i wydźwięk.

Olek, Magister: Nigdzie nie napisałem, że oceniam środowisko. Oceniam TO
wydarzenie i przez to TE zajęcia. Nawet jeśli były stricte nieharcerskie
to na pewno nie nalezy tym chwalić się w galerii.