RE: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Czw, 23 Lut 2006, 14:02:59 CET

> [JG] Michał Górecki napisał(a):
> Nie, nie tylko ciebie.
> Ale znowu będzie, że jesteśmy paskudnymi pacyfistami :]
>
> Dla mnie TO JUZ NIE JEST HARCERSTWO. O tyle gorzej, że to drużyna z
> mojego hufca...
>
> Nie oceniam obiektywnie działalności drużyn proobronnych, bo jak wiecie
> nie jestem ich fanatykiem mówiąc delikatnie. Ale z tego co wiem
> celowanie z broni do ludzi jest czymś czego ZAWSZE trzeba unikać.A
> widoczny na zdjęciu przyboczny (w drzwiach) wcale nie reaguje, tylko sam
> wkracza z giwerą do akcji. Masakra.

> [...]

[JG]================================
Chciałem powiedzieć Michał, że jesteś okropny ... niedawno prowadziłeś
kampanię w północnopraskim hufcu na rzecz Wigierczyków jako patrona hufca -
nie z kim innym tylko właśnie z Magistrem i nie przeszkadzało Ci, że
magister jest "militarny", choć wszyscy w hufcu o tym wiedzą, a teraz ....
ech, szkoda słów.
I to dzień po DMB ...

Garbol

--
Zdj˙cia 10x15 tylko 38gr!
Zamawiaj odbitki cyfrowe przez Internet. Pobierz sw˙j kod promocyjny tutaj.