Re: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 16:03:13 CET

Aleksander Senk napisał(a):
> Jednakze na tyle, na ile poznalem niektórych instruktorow 71 i samo
> srodowisko, to mysle, ze akurat od nich HARCERSTWA mogla by sie uczyc
> spora część tego Związku.
> Więc Twoja ocena jest chyba - mowiac delikatnie - mocno na wyrost.
> Zwlaszcza, ze jest to srodowisko z Twojego hufca, ktore pewnie znasz i
> o ktorym wiesz wiecej niz to, co przedstawiaja sobą te zdjęcia.
Nie Olek.
Znam Magistra (komendanta szczepu). Znam 71 i wielu instruktorów z tego
szczepu. Znam działanie tego szczepu i to prawda - wiele mógłbym się od
nich nauczyć.

Natomiast dla mnie HARCERSTWEM nie są zajęcia dla uczestników w tym
wieku, podczas których celuje się do drugiego człowieka z broni z
nasadzonym bagnetem. Kompletnie nie mieści mi się to w głowie.

Właściwie zgadzam się z tym co napisał Piotr Giczela.