Re: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 23 Lut 2006, 10:40:01 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Nie, nie tylko ciebie.
> Ale znowu będzie, że jesteśmy paskudnymi pacyfistami :]
> Dla mnie TO JUZ NIE JEST HARCERSTWO. O tyle gorzej, że to drużyna z
> mojego hufca...

G00rek! :)
Wywolales głeboki i szczery usmiech na mojej twarzy.

Gdy pojawia sie temat "czym jest harcerstwo" mnozysz zawsze rozne
watpliwosci sugerujac, ze dzisiaj nie da sie okreslic czym jest
harcerstwo, a czym ono juz nie jest.
Ale gdy widzisz jakąś druzyne z bronią w ręku to wtedy wszystko jest
jasne i klarowne: TO JUZ NIE JEST HARCERSTWO.
Boskie! :)

Niektóre zdjecia faktycznie rażą. Jeżeli nawet doszlo do sytuacji, ktore
zostaly sfotografowane (mam na mysli np. celowanie do siebie), to
powinny one byc podstawą do powaznych rozmow kadry z harcerzami (choc
moze byly?) i powinny byc gdzies ze wstydem schowane, a nie prezentowane
w galerii.

Jednakze na tyle, na ile poznalem niektórych instruktorow 71 i samo
srodowisko, to mysle, ze akurat od nich HARCERSTWA mogla by sie uczyc
spora część tego Związku.
Więc Twoja ocena jest chyba - mowiac delikatnie - mocno na wyrost.
Zwlaszcza, ze jest to srodowisko z Twojego hufca, ktore pewnie znasz i o
ktorym wiesz wiecej niz to, co przedstawiaja sobą te zdjęcia.

pozdrawiam
olek