Re: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Czw, 23 Lut 2006, 16:46:08 CET

----- Original Message -----
From: <magister w ghostbusters.futuro.info.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 16:35
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

> Górek - nie zwrociles tylko uwagi, ze ten "nasadzony bagnet" jest gumowy
> podobnie jak cala ta "bron" (na wiekszosci zdjec chlopaki byli z
> gumowymi atrapami). tylko na ostatnich kilku zdjeciach mieli metalowa
> bron (bez zadnych bagnetow i nikt do nikgo nie celowal!)

Magister, czy zwróciłes uwagę, ze na zdjęciu nie widać, czy jest to gumowa
atrapa, czy cos działającego? Zwłaszcza, ze na wcześniejszych zdjęciach te
"atrapy" były rozkładane na częsci... hm... myslałem, że atrap się nie
rozkłada...

Zresztą, to co wygląda na broń - w pewnych warunkach JEST bronią. Często o
tym harcerze (i insi militaryści) zapominają.

> umieszczenie zdjec rzeczywiscie nie bylo moze rozwazne - po prostu
> potraktowalem je jak z kazdej innej imprezy/rajdu/biwaku - pamiatka z
> tego co robila druzyna na wyjezdzie. wiecej takich zdjec na pewno nie
> umieszcze.

Regularnie pojawiają się tutaj linki do zdjęć umieszczonych "mało
rozważnie".

A jednocześnie słyszę, ze żadne procedury nie sa potrzebne, bo instruktorzy
są rozważni i odpowiedzialni...*

DJD

*gdyby kto nie wiedział - chodzi mi MIĘDZY INNYMI o to, aby np. takie
zdjęcia jak niektóre tu:
http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/prohlidka.asp?album=2&slozka=600&start=1&pocet=65
się w POLSKIM necie nie pojawiały - choć nic złego sie tam nie dzieje.

Myślę, ze podobna sytuacja była w 71 - że te zajęcie de facto nadmiernie
szkodliwe dla dzieci nie były, choć zdjęcia swiadczyły o czyms innym.