Re[4]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

magister w ghostbusters.futuro.info.pl magister w ghostbusters.futuro.info.pl
Czw, 23 Lut 2006, 16:58:13 CET

DJD> Magister, czy zwróciłes uwagę, ze na zdjęciu nie widać, czy jest to gumowa
DJD> atrapa, czy cos działającego? Zwłaszcza, ze na wcześniejszych zdjęciach te
DJD> "atrapy" były rozkładane na częsci... hm... myslałem, że atrap się nie
DJD> rozkłada...

nie wiem jak inni - dla mnie rozróżnienie prawdziwej broni i gumowej atrapy
która jest cała czarna i jest litą bryłą nie stanowi problemu.

DJD> Zresztą, to co wygląda na broń - w pewnych warunkach JEST bronią. Często o
DJD> tym harcerze (i insi militaryści) zapominają.

możesz rozwinąć? bo nie bardzo wiem o co chodzi?

DJD> A jednocześnie słyszę, ze żadne procedury nie sa potrzebne, bo instruktorzy
DJD> są rozważni i odpowiedzialni...*

procedury, regulaminy, skladki, podatki, koszta posrednie,
konferencje, pr, medialnosc, dyskusje nad wyzszoscia chust z fredzlami
lub bez - TO NIE JEST HARCERSTWO...

--
 magister                            mailto:magister w ghostbusters.futuro.info.pl