RE: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Czw, 23 Lut 2006, 17:39:28 CET

> DJD napisał(a):
> Użycia broni?? Chyba juz jest, jesli dobrze pamiętam wydarzenia czerwcowo
> /
> lipcowe.
>
> Ale może mały poradnik (znienawidzone przez niektórych) PR (jak w
> poprzednim
> nawiasie), co sie umieszcza i gdzie, co się publikuje i gdzie, co się mówi
> dziennikarzom... wraz z obowiązkowym szkoleniem (z egzaminem) dla naszych
> władz.
>
> DJD
>
> --
Przepraszam, ale trochę to bez sensu i bez celu - jakby kulą w płot :)

Magistra rozstrzelać za publikację zdjęć i myślę, że to zamknie sprawę i
dyskusję ;-)

Dla mnie EOT.
Garbol - militarny

--
Zdj˙cia 10x15 tylko 38gr!
Zamawiaj odbitki cyfrowe przez Internet. Pobierz sw˙j kod promocyjny tutaj.