Re: [Czuwaj] Re: znów piszą o ZHP i pedofilii

Czw, 23 Lut 2006, 18:27:58 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 18:21
Subject: [Czuwaj] Re: znów piszą o ZHP i pedofilii

> heh... obawiam się Dominiku że nie :(
> i że tych dokumentacji jest dużo więcej
> a jeszcze więcej jest spraw po których nawet nie ma dokumentacji :/
> ale cóż... Kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw.

hehehe, z własnego podwórka niestety znam dwie sprawy, trzy osoby. A działam
od niedawna, a w hufcu w którym się wychowałem byłem  wtak zamkniętym
środowisku, ze nic do nas nie docierało z hufieca... więc sam się
zastanawiam, jak to jest powszechne, i kiedy zostanie wreszcie zmieniona
strategia "nie wierzyć w plotki" oraz "wyciszyć sprawę" wraz z "udupić
własnych instruktorów przy najmniejszych podejrzeniach, bez ich
sprawdzenia".

DJD