[Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 21:43:11 CET

> Chodzi mi o to, aby wreszcie ustosunkowac się jakoś do tego problemu -
> bo dla mnie problemem to już jest. I ustalić gdzie kończy się harcerstwo
> i co z jego ideałami jest sprzeczne. Ktoś powie czemu akurat tu. Bo
> jakoś nie widzę rzesz harcerzy przebranych za gangi staruszek. Ale widzę
> często rzesze harcerzy przebranych za żołnierzy. I wbrew pozorom NIE na
> imprezach rekonstrukcyjnych, ani balach przebierańców.
>
> g00rek

Cóż... zawsze uważałem że specjalnośc proobronna należy do tych
najtrudniejszych (i bynajmniej nie dlatego że trza się nabiegać czy
namaszerować)
Być może to jest sygnał że wydział specjalności powinien coś nowego
wypracować w tym temacie. Coś co dookreśli i ułatwi właściwą pracę
drużynowym takich drużyn

Pozdrawiam
Janusz Sikorski