Re: [Czuwaj] Proźba o pomoc

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Sob, 25 Lut 2006, 15:10:49 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> A czy to nie jest tak, ze film Czarne Stopy jest chroniony prawami
> autorskimi? I nie sciaga się go z internetu?

Sama czynnosc sciagania czegokolwiek z Internetu nie jest lamaniem praw
autorskich. Sam mam wiele utworow sciagnietych z netu, poniewaz zakupione
przeze mnie 20 lat temu kasety z nagraniami sa juz tragicznej jakosci.
Jednak trzymam te stare kasety, ale slucham plikow mp3. To jeden z
przykladow.
Jesli chodzi o film "Czarne Stopy" to byl juz ten temat poruszany na Liscie.
Z tego co wiadomo, to nigdzie nie mozna go oficjalnie kupic. Zgralem wiec
ten film z telewizji i zrobilem z niego plyte DVD. I pomagam, wysylajac
kopie do potrzebujacych srodowisk, nie pobierajac oplaty nawet za przesylke.
Jezeli ktos wskaze mi miejsce, w ktorym mozna zakupic taka plyte z filmem,
natychmiast zaprzestane takiego dzialania.
A poki co, pozostawiam to moralnej ocenie - czy czynie zlo, czy dobro.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP