Re: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 19:42:24 CET

magister w ghostbusters.futuro.info.pl napisał(a):

> ja mysle ze publiczna egzekucja druzynowego bylaby najskuteczniejsza.
> gawiedz pewnie by sie ucieszyla. moge byc pierwszy.

Dobrze wiesz (?) że nie o to mi chodzi.

Chodzi mi o to, aby wreszcie ustosunkowac się jakoś do tego problemu -
bo dla mnie problemem to już jest. I ustalić gdzie kończy się harcerstwo
i co z jego ideałami jest sprzeczne. Ktoś powie czemu akurat tu. Bo
jakoś nie widzę rzesz harcerzy przebranych za gangi staruszek. Ale widzę
często rzesze harcerzy przebranych za żołnierzy. I wbrew pozorom NIE na
imprezach rekonstrukcyjnych, ani balach przebierańców.