[Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 23 Lut 2006, 20:17:51 CET

Marek Jedynak napisał(a):

> Popierając g00rka...
>
> Jak wygląda sytuacja w Inspektoracie Drużyn Obronnych GK ZHP i wśród
> współpracowników? Mogę powiedzieć, że artykuł T. Nowaka ("Czuwaj"
> 12/2006) stał się niejako podstawą do naszych działań i standardów
> jakie chcemy wprowadzić wśród drużyn obronnych w ZHP. Najlepiej o
> działaniach paramilitarnych w naszych drużynach mówi fragment
> wspomnianego tekstu:

Marek... Przywracasz mi wiarę w specjalność proobronną. Serio. :-)

> [...]
> czyli mówiąc bez ogródek mordowania i niszczenia… I TO KLOCI SIE Z
> CALA PEWNOSCIA Z NASZYMI IDEALAMI I CHARAKTEREM ORGANIZACJI. Bo jak
> pogodzić braterstwo z mordowaniem? Poszanowanie dla obcej kultury z
> niszczeniem? Dlatego nie będziemy promować nauki cichego podrzynania
> gardeł, strzelań typu „combat”, taktyki działań pododdziałów wojska…
> NIESTETY niektóre drużyny w ZHP wpadają w tą pułapkę spychając na
> margines nasze ideały… To pole działania powinniśmy jednak pozostawić
> podoficerom i oficerom Wojska Polskiego!

OOOOO tym tekscie właśnie pisałem. Jest super.

A uregulowania. Hmm. Wydaje mi się, że KAŻDY instruktor parający się
taką działką w ZHP powinien przejść odpowiednie szkolenie.

I tak osoba chcąca parać się takimi sprawami powinna przejść szkolenie
proobronne, a kom. obzów wędrownych szkolenie turystyczne nadzorowane
przez inspektorat turystyczny. Do tego potrzebujemy mega silny widział
specjalności...

I kiedy myślę o cz.b. to chyba chciałbym, żeby każda drużyna tym się
parająca była w tej specjalności. Wtedy jest pewność że są jakoś dobrze
wyszkoleni i ktoś to koordynuje. I nie gubią harcerstwa...

P.S. Pewnie tak dobrze się rozumiemy, bo tez lubisz poszukiwac UFO :-)
Co hobby to hobby...