RE: [Czuwaj] Pif, paf,tratatatatata...nie żyjesz !!!

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Czw, 23 Lut 2006, 22:06:07 CET

-----Original Message-----
From: Marcin Bednarski
Sent: Thursday, February 23, 2006 9:53 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Pif, paf,tratatatatata...nie żyjesz !!!

Nie, no co Ty Maciek, to pewnie nadmuchiwane atrapy, a czapki mają, bo
normalnie im zimno. A pierwej, to na pewno najpierw mieli długą oprawę
etyczną, rycerskie tradycje i w ogóle... ;)

Buhhuhuhuh hahahahaha hhihihiih...(jakoś to trzeba w sobie zabić, może
śmiechem?)

--

Maciek:

Wychowawczego aspektu sprawy nie będę komentował...
Ale pytanie do specjalistów od obronności na liście: Czy takie szkolenie ma
cokolwiek wspolnego z technikami szkolenia i dzialania oddzialow specjalnych
w Polsce lub gdziekolwiek na swiecie?
Czy przekonanie, ze takie szkolenie może pomoc w dostaniu się np. do
Gromu/AT, czy innego ustrojstwa jest jakkolwiek uzasadnione?

Wielokrotnie słyszałem wypowiedzi specjalistow w mediach, iż takie metody
dzialania nijak się maja do prawdziwych zasad szkolenia w jednostkach
specjalnych.

A kwestia walki wrecz...? Z tego co mi wiadomo Combat to sposób walki
nastawiony na eliminacje = mordowanie przeciwnika... Z tego co mi wiadomo
nie jest także przeznaczony dla cywili...

Pozdrawiam,

Maciek