Re: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 24 Lut 2006, 00:46:02 CET

> Ale może mały poradnik (znienawidzone przez niektórych) PR (jak w
> poprzednim nawiasie), co sie umieszcza i gdzie, co się publikuje i gdzie,
> co się mówi dziennikarzom... wraz z obowiązkowym szkoleniem (z egzaminem)
> dla naszych władz.

A nie wpadłeś na to, że strategie PR mogą być diametralnie różne od siebie
zależnie od grupy docelowej? I przypuszczalnie w konserwatywnym kraju
pokazywanie broni nie jest tak drastycznym naruszeniem zasad społecznych jak
może się wydawać?
Poza tym dziwi mnie takie zamiłowanie do PR. W perspektywie długoterminowej
skuteczność uzależniona jest jednak bardziej od faktycznego działania ;-)

pozdrawiam
Marcin Skocz