Re[2]: [Czuwaj] o PR, było: if, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

magister w ghostbusters.futuro.info.pl magister w ghostbusters.futuro.info.pl
Pi±, 24 Lut 2006, 10:45:42 CET

dla mnie wazniejsze niz to co piszemy jest to co robimy. czy ktos kto
uczy sie strzelac nie moze miec szczerej braterskiej postawy, nawet
uczestniczac w takich zajeciach? bo mi sie wydaje ze jak na staz mojej
druzyny to z braterstwem nie jest najgozej.

duzo antybraterstwa, podkladania swin, docinkow itp. widze rowniez i u
uskautowionych ponad miare pacyfistycznych "obywateli swiata" w naszej
organizacji.

--
 magister                            mailto:magister w ghostbusters.futuro.info.pl