[Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz - lekko OT

Pią, 24 Lut 2006, 12:00:23 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Łukaszewicz" <jeluk w wodn.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 19:11
Subject: Re:[Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

> Nie dziwmy sie wiec, jesli wkrotce, biorac do reki kolejny numer np.
> "Nowego Dnia" znajdziemy na pierwszej stronie zdjecie ze zbiorki
> harcerskiej, z lezacym na ziemi harcerzem ze skrepowanymi rekami i
> przystawionym karabinem do glowy i podpisem "Czy to jest jeszcze
> harcerstwo?"
> Przy prezentowanych pogladach niektorych instruktorow jest to calkiem
> realna wizja.

A dziś w nocy miałem sens związany z tą dyskusją. Oto znajomi harcerze /
instruktorzy z Torunia trenowali branie zakładników. Jeden harcerz wiązał
instruktorkę. Robił to całkiem fachowo, co oznacza, że ona krzyczała z
bólu... nie każdy jest w stanie zetknąć łokcie za plecami bezboleśnie...

Może i warto uswiadomić - po pierwsze organizatorów zajęć, ze najlepsze
jednostki antyterrorystyczne (np. Izrael) w trakcie akcji nie aresztują
terrorystów, tylko strzelają, w głowę? Że taka "zabawa", jak się zazwyczaj
odbywa, to otwarzanie filmów i realiów sprzed lat, a nie obecnych?

DJD