Re: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Pią, 24 Lut 2006, 12:11:37 CET

----- Original Message -----
From: "Jacek Garboliński" <garbol w gazeta.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 21:27
Subject: RE: Re[2]: [Czuwaj] Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Nie wiem Dominiku jak u Was w czasie gier terenowych odbywa się eliminacja
przeciwnika, bo u nas ( mam na myśli swoje środowisko ) odbywa się to na
zasadzie trzech susów :
- atakujący krzyczy stop ! wskazując jednocześnie atakowanego lub grupę ...
- wykonuje w jego/ich stronę trzy susy z miejsca, w którym stoi (bez
rozbiegów) ...
- eliminuje tych wszystkich, których może dotknąć (może się położyć)
Widziałem jak w ten sposób 12-letni harcerz wyeliminował cały zastęp
najstarszych chłopaków - od tej pory ów zastęp zaczął poruszać się na grach
terenowych szykiem ubezpieczonym, który (w ich wydaniu) poszedł w niełaski
na ładnych parę lat ... wszak nikt im nie mógł dorównać siłą i zasięgiem
ramion ...
Jak zauważysz - kontakt fizyczny został wyeliminowany a i siła fizyczna nie
odgrywa tu najważniejszej roli ...

===

Doskonały pomysł. Pozwolisz, ze zerżnę w całości?? Dotychczas eliminacja
była metodą zerwania wstążki, ale to nie był dobry pomysł... ze względu na
brak uczciwości częsci harcerzy (popieranej często przez ich kadrę).

DJD