[Czuwaj] rozkaz L2/2006

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 28 Lut 2006, 07:32:34 CET

 Witam!

Miałem wczoraj wieczorem telefon w tej sprawie. Popełnionio w rozkazie dośc
dużą niezręczność. Mam nadzieję, że było to niezamierozne.
Ja sam znalazłem się jakby w składzie GK - chociaż niczego takiego nie
deklarowałem. Owszem chcę być szefem projketu szczep, a nawet już nad tym
pracuję,
 ale nie jako instruktor GK.  Jestem członkiem RN i to mi wystarczy ;o).
Rozkaz trzeba zmienić, Wymienione w tekście Suchego wpadki trzeba
natychmiast zmienić, może nawet z przeprosinami. Natomiast w takiej jak ja
sytuacji będzie zdaje się jeszcze kilka osób. Myślę, że można wymysłeć inną
formę współpracy z GK a niekoniecznie wszystkich wpychać w jej skład.

Pozdrawiam

Andrzej