[Czuwaj] rozkaz L2/2006

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 28 Lut 2006, 09:15:25 CET

----- Original Message -----
From: "s00hy" <suchy w harcerstwo.net>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 27, 2006 11:43 PM
Subject: [Czuwaj] rozkaz L2/2006

> Jestem po lekturze wspomnianego rozkazu i cieszy mnie bardzo że są w nowej
> Głównej Kwaterze osoby nie pozbawione poczucia humoru: ( rozkaz można
> znależć na http://www.dokumenty.zhp.org.pl/download_06/rozkaz_0602.doc  )
>
> Kilka przykładów:
[ciach]
> Z niektórymi osobami( mówie o członkach danwych wydziałów) nikt sie nie
> spotkał, aby porozmawiać czy chcą być instruktorami Wydziału Metodycznego.
> Podejrzewam iż w większości przypadków byłaby to tylko formalność.
> Niemniej o fakcie tym dowiedzieli się z tego rozkazu.
> Nie zamierzam nikogo piętnować - wnioski niech każdy wyciągnie sam.
>
> --
> phm Rafał Suchocki

Oj S00hy, czepiasz sie :))) w rozkazie L3/2006 ukaza sie sprostowania :P A
Ty, zamiast po cichu podeslac do GK informacje o "babolach", jeszcze nie
potrzebnie siejesz ferment i naglasniasz takie male "pomyleczki" ;))) A
druhenstwo powinni sie ciszyc - zostali nie wiedzac o tym powolani, a mogli
zostac bez wiedzy zwolnieni :))) Co jest lepsze? ;))) Gratulacje dla
posmiertnie odznaczonego ;))) Gdzie dostarczyc wieniec? ;)))

<ROTFL>

Pozdrawiam
Viking-Szczecin