[Czuwaj] rozkaz L2/2006

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Wto, 28 Lut 2006, 11:56:15 CET

----- Original Message -----
From: "Suchocki, Rafał" <Rafal.Suchocki w pse.pl>

[......]
> Wymagała jedynie ciągłych zwycięstw nad własną pamięcią. Nazywano to
> "regulacją faktów", a w nowomowie "dwójmyśleniem".
> - Dosyć! - burknęła instruktorka nieco łagodniejszym tonem.
>
> George Orwell - 1984

Dobre!!!! :-))))
A ja sie tak zastanawiam. To juz nie pierwsza taka wpadka. I co by bylo, jak
wygladalaby polityka naszych wladz, gdyby te wladze byly inne. To znaczy
Zjazd wybralby kogos innego. Bo przeciez wierze, ze nasz Zjazd dokonal
najlepszego wyboru. Inni kandydaci byliby gorsi! Ja to tak rozumiem. Na
pewno inni kandydaci dzialaliby strasznie. Moze nawet prowadziliby dzialania
podobne do tych zza wschodniej granicy!? Az strach myslec! Na szczescie jest
inaczej.
Wiec ja sie tak pocieszam, ze Zjazd byl jednak nieomylny. I w innym
przypadku byloby gorzej, niz jest.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP

P.S. Az sam zaczynam wierzyc w to, co napisalem....I jestem przerazony....