Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Wto, 28 Lut 2006, 14:20:24 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 28 February 2006 14:08
Subject: Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

> piciu??

> Ja się dziwię, bo Twoje pytanie oparte jest na stereotypie, że im wyżej,
> tym gorzej.
> A mi się takie stereotypy nie podobają i uważam je za nieharcerskie,
> podobnie jak picie czy palenie.

Ja się nie dziwię, bo to nie stereotyp.

Druhu Naczelny, ja jestem w kujawsko-pomorskiej, i palenie i picie u ekipy
zwanej "władze chorągwi kujawsko-pomorskiej" mnie nie dziwi. Choć nie
twierdżę, ze wszyscy się tak zachowują.

Zwłaszcza, że nie podchodzi to pod stereotyp, wiem, że chleją (nie piją) na
poziomie druzyn (pewne środowiska pseudo-harcerskie, choć w slicznych
mundurkach), a na wizytach w GK nie spotkałem sie z piciem i paleniem (choć
często tam nie jestem: byłem raz na spotkaniu "Czuwaja" i raz na WBiA, i
znam niektóre osoby, jak g00 i s00).

Dominik Jan Domin