[Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 28 Lut 2006, 18:04:56 CET

Magda Bawolik napisał(a):

> Tak z innej beczki, moim zdaniem nie powinno sie patrzeć na instruktora z perspektywy 10 pkt Prawa Harcerskiego.

A czemu?

Bo mi sie wydaje, ze na isntruktora wrecz nalezy patrzec z perspektywy
10. pPH. Tak samo jak z perspektywy pozostałych dziewięciu.
Czy moze nie?

To, ze NIE TYLKO mamy patrzec pod katem kwestii abstynencji, nie znaczy
ze nie mamy zwracac na nia uwagi... a jakos tak czesto z glosow takich
jak Twoj, Magdo, takie wlasnie wnioski sa wyciagane...

Myslisz, ze taka libacja nie jest wyrazem wyjatkowo silnej pogardy dla
harcerskich zasad? dla harcerskich idei w ogóle?
Bo ja mysle, ze jest...

A poza tym - libacja alkoholowa i picie w czasie wyjazdu harcerskiego
wykracza chyba daleko poza normy osob, ktore chcialy by zliberalizowania
   10. punktu i wprowadzenia wstrzemieźliwości w piciu...? Czy moze
"wstrzemięźliwość" to tylko takie haslo, zeby mozna bylo w Zwiazku pic,
co? :-P
Mam nadzieje, ze w takiej sytuacji wszyscy  - i zwolennicy abstynencji i
Ci, ktorzy uwazaja, ze kieliszek wina do obiadu raz na kwartał jest ok -
  stana ramie w ramie. Mysle, ze to naprawde wazne chocby dla ksztaltu
dyskusji nad ew. zmianami w kwestii abstynencji.

pozdrawiam
olek