Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Wto, 28 Lut 2006, 19:35:10 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> A czemu?
>
> Bo mi sie wydaje, ze na isntruktora wrecz nalezy patrzec z perspektywy 10.
> pPH. Tak samo jak z perspektywy pozostałych dziewięciu.
> Czy moze nie?

Nie. Jest roznica i cale tony bitow juz przeslano na Liste w tym temacie.
Roznica, oczywiscie nie miedzy poszczegolnymi punktami, a pomiedzy
instruktorem, harcerzem i zuchem.

[...]
> Mam nadzieje, ze w takiej sytuacji wszyscy  - i zwolennicy abstynencji i
> Ci, ktorzy uwazaja, ze kieliszek wina do obiadu raz na kwartał jest ok -
> stana ramie w ramie. Mysle, ze to naprawde wazne chocby dla ksztaltu
> dyskusji nad ew. zmianami w kwestii abstynencji.

Olek. Nie wykorzystuj tego patologicznego wydarzenia jako argumentu dla
swoich radykalnych pogladow.
Bo w takiej sytuacji owszem stane razem z Toba "ramie w ramie", tak jak i
inni na Liscie. Ale prosze Cie, nie przeginaj :)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP