[Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 28 Lut 2006, 19:51:17 CET

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):

> Nie. Jest roznica i cale tony bitow juz przeslano na Liste w tym
> temacie. Roznica, oczywiscie nie miedzy poszczegolnymi punktami, a
> pomiedzy instruktorem, harcerzem i zuchem.

To tak oczywiste, ze nie musisz tego tlumaczyc. :)

Ale przecież w tej sprawie mowa jest o jednej grupie - o instruktorach.

> Olek. Nie wykorzystuj tego patologicznego wydarzenia jako argumentu dla
> swoich radykalnych pogladow.

Moich radykalnych pogladow?
Co jest radykalne? To, ze uwazam, ze nalezy przestrzegac calego PH?
No, no :)

No i jeszcze co do radykalizmu... Przeciez ja jestem taki łagodny..
nawet nie zaproponowalem, zeby ich za palenie i pijanstwo na imprezie
harcerskiej wyrzucac z ZHP...

> Bo w takiej sytuacji owszem stane razem z Toba "ramie w ramie", tak jak
> i inni na Liscie. Ale prosze Cie, nie przeginaj :)

Z czym nie przeginac? :-)

Wlasnie mam nadzieje, ze tu "front" nie bedzie wygladal tak, ze z jednej
strony sa abstynenci, a z drugiej wszyscy inni. I ze pijacy do obiadow
nie będą stali za tymi, ktorzy imprezowali na Głodowce.
To by było fatalne. I... ech, nie wazne :)

Mam wiec nadzieje, ze nie nie tylko Ty, ale i WSZYSCY, ktorzy twierdza,
ze są zwolennikami umiarkowanego picia beda sie starali dopilnowac, aby
coś takiego nie zostalo zatuszowane, tudziez nie skonczylo sie na
ustnych reprymendach.

Jedrzej napisal na forum, ze komendantka dostala nagane i zostala
zobowiazana do wyciagniecia konsekwencji.
Bardzom ciekaw, jakie bedą to konwekwencje. Mam nadzieje, ze nie będą
zbyt surowi i skonczy sie na tym, co proponowalem (ew. co proponowal
Dominik :))

pozdrawiam
olek