[Czuwaj] uczeni w piśmie

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 5 Sty 2006, 11:43:44 CET

Mam pytanie,

W mojej chorągwi będzie zjazd nadzwyczajny bo dh Kocher zrezygnował z
bycia komendantem chorągwi po tym jak został przez zjazd wybrany na
funkcję zastepcy naczelnika (mam nadzieję, że będzie najjaśniejszym
punktem nowej GK). Komisja rewizyjna na zjeździe nadzwyczajnym nie
przedstawia wniosku o absolutorium. To będzie miało miejsce dopiero na
zjeździe zwykłym jesienią. I teraz pytanie:

czy powinien być to wniosek o absolutorium osobno dla komendy Adama za
okres jej działaności i komendy nowego komendanta za okres jej
działalności?

Czy też może tylko absolutorium dla nowej komendy??

Czekam na propozycje odpowiedzi - poparte zapisami w dokumentach. :-)

Kowlak