Re: [Czuwaj] uczeni w piśmie

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 5 Sty 2006, 11:57:49 CET

| W mojej chorągwi będzie zjazd nadzwyczajny bo dh Kocher zrezygnował z
| bycia komendantem chorągwi po tym jak został przez zjazd wybrany na
| funkcję zastepcy naczelnika (mam nadzieję, że będzie najjaśniejszym
| punktem nowej GK). Komisja rewizyjna na zjeździe nadzwyczajnym nie
| przedstawia wniosku o absolutorium. To będzie miało miejsce dopiero na
| zjeździe zwykłym jesienią. I teraz pytanie:
|
| czy powinien być to wniosek o absolutorium osobno dla komendy Adama za
| okres jej działaności i komendy nowego komendanta za okres jej
| działalności?

> [...]

Przede wszystkim postarałbym się nieco sfalandyzować prawo - tak aby nie
robić durno zjazdu nadzwyczajnego, ale przeczekać mądrze te kilka miesięcy
i zrobić zjazd zwykły w pierwszym możliwym terminie, a więc 1 kwietnia
(śmiesznie wypada). Zwróć uwagę, że to niespełna trzy miesiące, z których
jeden (ściślej 28 dni) przejdzie na wymagany czas, w jakim ma być zwołany
zjazd (przed jego datą).

Minimalny termin od zwołania do zjazdu to 28 dni, ale - uwaga! - nie jest
nigdzie powiedziane, jaki jest czas maksymalny.
Dlatego proponuję aby np. KRCh  Łódzkiej JUŻ TERAZ zwołała zjazd ZWYKŁY na
dzień 1 kwietnia 2006 r.

W ten sposób oszczędzicie trochę pieniędzy i czasu na zjazd nadzwyczajny,
a nikt się nie przyczepi, że odwlekacie wybór nowego komendanta, bo
przecież... zjazd jest już zwołany :)

Pozdrawiam!
GC