Re: [Czuwaj] uczeni w piśmie

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 5 Sty 2006, 12:08:39 CET

Ech, napisałem o sprawie zjazdu, a nie odpowiedziałem an zasadnicze
pytania. Otóż:

Po pierwsze: głosowanie odbywać się będzie w2g nowego Statutu, a więc nie
dla ko0mendanta czy komendy, ale dla poszczególnych członków komendy.

Po drugie: Statut mówi o wniosku KRCh w sprawie absolutorium "za okres
pomiędzy zjazdami", co moim zdaniem należy rozumieć jako wniosek w sprawie
wszystkich osób, które pełniły funkcję w KCh w rzeczonym okresie.

Wynika to z §56 ust. 3 pkt 4 Statutu.

Pozdrawiam!
GC

PS: Jednak jeśli skorzystacie z mojego pomysłu na zrobienie 1 kwietnia
zjazdu zwykłego, wówczas problemu powyższego nie będzie.