[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Czw, 5 Sty 2006, 17:19:50 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Jurek" <goja73 w poczta.onet.pl>

> [goja73] w łodzi mamy tego typu tekst z dwoma adresami otrzymywać na
> wszystkich fakturach (sklep, muzeum, cokolwiek)
> Chętnie dowiem się jak to zrobić,
> Wydaje mi się że powinniśmy się zdecydować, bo taki zapis to bałagan

Zgoda. Tylko kto ma sie zdecydowac? Powinien zostac wydany jakis okolnik
(piekne slowo :-) ) przez GK okreslajacy sposob pisania naglowkow. Bo
przeciez jeszcze jestesmy jednym Zwiazkiem, a nie zlepkiem choragwi. I
choragwie nie powinny wydawac zarzadzen rozniacych sie tak diametralnie
miedzy soba.
Uwazam, ze przyklad Choragwi Wielkopolskiej jest sluszny, za jednym
wyjatkiem - w pierwszej linijce powinien byc Zwiazek Harcerstwa Polskiego.
Dopiero po uzyskaniu osobowosci prawnej przedstawiona przez Grzegorza tresc
bedzie wlasciwa. Poki co, to Choragiew Wkpl moim zdaniem "wyszla przed
szereg".
Czy jest ktos na Liscie z obecnej GKi i moglby zajac sie tym problemem?

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP