[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 5 Sty 2006, 19:05:56 CET

> Zwiazek Harcerstwa Polskiego
> Komenda Choragwi Lubelskiej
> 20-078 Lublin, ul. I Armii WP 7
> Komenda Hufca Lublin
> 20-116 Lublin, ul. Lubartowska 39/10
> tel. 081 532 75 18, NIP 712-01-05-188
>
> Dlaczego na pieczatce maja widniec dwa rozne adresy? Czy nie wprowadza to
> blad kontrahentow? Ktory adres jest wlasciwym adresem zwrotnym? Czy w
calym
> Zwiazku obowiazuje taka zasada?
>
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP

Strasznie sobie obiecywałem wstrzemięźliwość w tej sprawie... Nawet jeszcze
dziś Kowlakowi o tym mówiłem. Dlatego postaram się na spokojnie...

Dokonywanie dzis operacji z powrotem do rozliczania Vatu przez choragwie to
mocne nieporozumienie w sytuacji konieczności uzyskania osobowości prawnej.
Dlatego, że w ciągu roku czeka nas kolejna zmiana NIPów a także Regonów. Ale
stało się...
Więc rejestrujemy podatnika pt. Komenda Chorągwi i stąd konieczność podania
jego adresu. Natomiast fakultatywnie traktowałbym adres hufca. Przy czym
wszystkim, którzy maja wredne samorządy gorąco polecam z niego nie
rezygnować! Faktem jest także, że decyzja Naczelnika i Skarbnika wprost
nakazuje stosowanie obu. Nie było to konsultowane ze Skarbnikami Chorągwi, a
szkoda...
Myślę, że gdy ruszy RN i jej Komisja Ekonomiczna będziemy mogli podpowiadać
skutecznie GK dobre rozwiązania.
SW