[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Czw, 5 Sty 2006, 19:51:40 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>

> Dokonywanie dzis operacji z powrotem do rozliczania Vatu przez choragwie
> mocne nieporozumienie w sytuacji konieczności uzyskania osobowości
> prawnej.
> Dlatego, że w ciągu roku czeka nas kolejna zmiana NIPów a także Regonów.
> Ale
> stało się...
Rzeczywiscie. Ale nic nie pisalem, bo myslalem, ze to tylko ja, taki
szaraczek, nie rozumiem slusznosci wprowadzenia tej operacji.

>  Faktem jest także, że decyzja Naczelnika i Skarbnika wprost
> nakazuje stosowanie obu. Nie było to konsultowane ze Skarbnikami Chorągwi,
> szkoda...
Przeciez takie rowiazanie jest zupelnie niewykonalne! Prosze aby
Naczelniczka :) i Skarbnik wskazali program komputerowy, ktory zmiesci tak
dlugie nazewnictwo kontrahenta, w swoim polu. Jesli nawet gdzies taki
program istnieje, to moze wystepuje on w 5% przypadkow. Do tej pory
spotykalem sie z sytuacja gdy po podaniu danych hufca, poprzedzonych pelna
nazwa Zwiazek Harcerstwa Polskiego, uslyszalem: - "Nie miesci mi sie w
komputerze. Mozna napisac w skrocie ZHP?"
Wiem, ze teraz tez mozna napisac ZHP. Ale ilez dochodzi nowych znakow?!
Brak (w wiekszosci przypadkow) mozliwosci wpisywania tak duzego naglowka,
uniemozliwia praktycznie jakiekolwiek zakupy!
Slawek ratuj! Zadzialaj! Jestes tam blisko! :)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP