[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 5 Sty 2006, 22:52:08 CET

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> Przeciez takie rowiazanie jest zupelnie niewykonalne! Prosze aby
> Naczelniczka :) i Skarbnik wskazali program komputerowy, ktory zmiesci
> tak dlugie nazewnictwo kontrahenta, w swoim polu. Jesli nawet gdzies
> taki program istnieje, to moze wystepuje on w 5% przypadkow. Do tej
> pory spotykalem sie z sytuacja gdy po podaniu danych hufca,
> poprzedzonych pelna nazwa Zwiazek Harcerstwa Polskiego, uslyszalem: -
> "Nie miesci mi sie w komputerze. Mozna napisac w skrocie ZHP?"
> Wiem, ze teraz tez mozna napisac ZHP. Ale ilez dochodzi nowych znakow?!
> [...]
Właśnie miałem o tym pisać!
Przecież nie da się tego wpisać w pole kontrahenta :( Nie zmieści się!

Gorsze było poprzednie rozwiązanie:

ZHP Nazwa Chorągwi
Adres Chorągwi
Nazwa Hufca
NIP

To wogóle bzdura, nie dało się tego wpisać.

U nas, w stołecznej jest jeszcze bardziej skomplikowany system. Hufce
warszawskie mają nie dopisywać hufca po chorągwi, a pozawarszawskie
mają... bo to jest rozliczane z innej kasy. :/