[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Marek i Dominika dommar w aster.pl
Czw, 5 Sty 2006, 23:48:40 CET

To ja jeszcze dodam jeden problem z prośbą o rozwiązanie. W Mieście st.
Warszawa hufce podpisuja na mocy pelnomocnictw umowy z dzielnicami.
Dzielnice prosza o wystawienie dokumentow na hufce - i jak tu pogodzic
prosby choragwi i dzielnic (darczyncow) i dbac o finanse hufca. Dzielnice
czesto sa jedynym zrodlem finansowania zadan, poniewaz choragiew dostaje
pieniadze na imprezy centralne. Ja rozumiem, ze jest jeden podmiot i jeden
rejest w KRS i jedna siedziba....

Dominika Sawczuk
Hufiec Warszawa - Mokotow

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Thursday, January 05, 2006 10:52 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> Przeciez takie rowiazanie jest zupelnie niewykonalne! Prosze aby
> Naczelniczka :) i Skarbnik wskazali program komputerowy, ktory zmiesci
> tak dlugie nazewnictwo kontrahenta, w swoim polu. Jesli nawet gdzies
> taki program istnieje, to moze wystepuje on w 5% przypadkow. Do tej
> pory spotykalem sie z sytuacja gdy po podaniu danych hufca,
> poprzedzonych pelna nazwa Zwiazek Harcerstwa Polskiego, uslyszalem: -
> "Nie miesci mi sie w komputerze. Mozna napisac w skrocie ZHP?"
> Wiem, ze teraz tez mozna napisac ZHP. Ale ilez dochodzi nowych znakow?!
> [...]
Właśnie miałem o tym pisać!
Przecież nie da się tego wpisać w pole kontrahenta :( Nie zmieści się!

Gorsze było poprzednie rozwiązanie:

ZHP Nazwa Chorągwi
Adres Chorągwi
Nazwa Hufca
NIP

To wogóle bzdura, nie dało się tego wpisać.

U nas, w stołecznej jest jeszcze bardziej skomplikowany system. Hufce
warszawskie mają nie dopisywać hufca po chorągwi, a pozawarszawskie
mają... bo to jest rozliczane z innej kasy. :/