[Czuwaj] komisja ekonomiczna

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 5 Sty 2006, 22:39:04 CET

Czesc Sławek,

Napisałeś na czuwaj o komisji ekonomicznej.

Ja od zjazdu odpowiadam sobie na pytanie ile i jakie komisje powinny
pracować w RN.

Pierwszy pomysł jaki mi przyszedł do głowy to podziałw edług obszarów
strategi:

Komisja ds. programu, wizerunku, finansów, zarządzania, wzrostu liczebnego i
pracy z kadrą i - spoza strategii - statutowo - regulaminowa.

Na konwencie zakrzyczano mnie, tłumacząc, że tak dużo komisji to duży
konwent, oraz mała mobilność pracy. Ale doświadczena komisji ekonomicznej
poprzedniej rady przeczą temu ostatniemu. Mala komisja okazla się
najbardziej mobilna (bo mala) a największą bezwładność i trudność w pracy
miala komisja programowa (14 osob) wlasnie dlatego, ze była duza.

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Rafal Klepacz