[Czuwaj] komisja ekonomiczna

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 6 Sty 2006, 06:46:21 CET

Pierwszy pomysł jaki mi przyszedł do głowy to podziałw edług obszarów
strategi:
Komisja ds. programu, wizerunku, finansów, zarządzania, wzrostu liczebnego i
pracy z kadrą i - spoza strategii - statutowo - regulaminowa.
Na konwencie zakrzyczano mnie, tłumacząc, że tak dużo komisji to duży
konwent, oraz mała mobilność pracy. Ale doświadczena komisji ekonomicznej
poprzedniej rady przeczą temu ostatniemu. Mala komisja okazla się
najbardziej mobilna (bo mala) a największą bezwładność i trudność w pracy
miala komisja programowa (14 osob) wlasnie dlatego, ze była duza.
Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Rafal Klepacz

Pomysł wydaje się być ciekawy. Tyle tylko, że mamy już chyba w GK podział
obowiązków wg obszarów strategicznych. A to GK ma zarządzać i wdrażać
strategię.
Jak wiesz byłem zwolennikiem 25 osobowej RN i tu 3 komisje byłyby optymalnym
rozwiązaniem. Ale nawet przy 40 osobach 6 komisji to jakoś tak dużo. A poza
tym Wy, grono przewodniczących, tracicie wtedy wiekszośc na konwencie :-)
Uśmiecham sie tu bo mam nadzieję, że nie będzie tak jak w poprzedniej
kadencji podziału konwentu na zasadzie przewodniczący komisji kontra
przewodniczący związku.
A co do mobilności komisji. Czasem a tymi małymi było tak, ze im tez
brakowało kworum... a z kolei grupa liderów dużej komisji programowej
spowodowała, że ta komisja mocno i nieźle pracowała w pierwszym okresie
pomimo absencji kilku osób.
A może połączyć program z wizerunkiem(programowa), finanse z
zarządzaniem(ekonomiczna), pracę z kazdrą z rozwojem liczebnym(d/s rozwoju?)
i do tego czwartą komisję statutowo- regulaminową?
Sredno po 10 osób na komisję i 8 osobowy konwent (nie chcę dzielić ale 4 do
4 - było 3 do 3). Pomyślmy...
Ps.
Sorry. jeśli kogoś urazilem pomysłem połączenia tych obszarów :-)
SW