[Czuwaj] Tresc naglowkowa i pieczątki

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pią, 6 Sty 2006, 10:29:38 CET

Pierwotne pytanie dotyczyło nie tylko treści nagłówkowej, lecz także
pieczątek, którym to wątkliem chyba nikt się nie zajął.

Otóż kwestię pieczątek reguluje obowiązująca wciąż instrukcja kancelaryjna
z marca 2004 roku. Załącznik nr 1 do niej nosi tytuł "Wzory pieczęci i
pieczątek w ZHP". Czytamy w nim:

"Porządek zapisu treści na pieczątce podłużnej powinien być następujący
(od góry):
a) słowa: "Związek Harcerstwa Polskiego",
b) określenie jednostki (nazwa jednostki z podaniem jej numeru i
imienia),
c) nazwa miejscowości, na terenie której działa,
d) określenie hufca macierzystego, a dla hufców i jednostek
chorągwianych - chorągwi."

GC

PS: Co do faktur, to muszę stwierdzić, że z mojego (hufcowego) punktu
widzenia wystawianie faktur wyłącznie na chorągiew niewiele zmienia w
porównaniu z sytuacją, gdy była podana także nazwa hufca, ponieważ i
poziom okradania nas przez chorągiew będzie jednakowo duży. Na szczęście
mam na to sposób (chętnych zapraszam na priv).