[Czuwaj] komisja ekonomiczna

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 6 Sty 2006, 14:25:01 CET

Ryszard napisał:

:Rafał, z tego co wiem, to były trzy propozycje podziału RN. Nadal
:funkcjonują ?

Konwent będzie proponował, 4 komisje:

Komisję do spraw programu i kształcenia - odpowiedzialną za obszary:
program, praca z kadrą, rozwój liczbny,

Komisję do spraw wizerunku - odpowiedzialną za obszar wizerunek,

Komisje do spraw zarządzania i finansów - odpowiedzialną za obszar
zarządzanie i finanse

Komisję do spraw statutowo - regulaminowych - odpowiedzialną za sprawy
statutowo - regulaminowe.

Podział jest w sumie ok., ale im więcej o tym myślę, tym bardziej boję  się
o - bardzo ważną w sumie - komisję do spraw kształcenia i programu. To
będzie komisja odpowiadajaca za 3 obszary strategiczne. A np. komisja ds.
wizerunku będzie odpowiadała za 1 obszar. Boję się, że pierwsza komisja
będzie przeciążona pracą.

Rafał Klepacz